Linda Runn
Om mig:
I norrköping bor denna tvåbarnsmamma som i augusti 2008 upptäckte den tidsödande sysselsättningen "Baka tårta" I den här bloggen kommer hon visa det som bakas och lite från vardagen som tvåbarnsmor och sambo.

Saknad


Den senaste veckan har min lilla Saga, minst en gång om dagen, stått och tittat ut genom fönstret och ropat efter Moster.
Moster flyttade till Uppsala för snart 2 månader sen och Saga saknar henne så mycket.

Just nu laddar jag upp inför helgens bak! Håller på med tårtbottnar.
Imorgon ska fyllningar förberedas, på torsdag ska tårtorna fyllas och på fredag är det dags för spackling, täckning och dekorering och på lördag kommer kunderna.

Imorgon ska jag dessutom till min fina kompis för att klippa håret och få både håret och brynen färgade och även mustashen "bortryckt".
Härligt!










Kommentarer
Postat av: Moster Emma

Men åh, himla gulliga lilla unge. Saknar henne (och er andra) också!

2010-02-24 @ 12:51:05
Postat av: Jenny :D

Vad stor hon har blivit :D



Så sött av henne :D

2010-02-24 @ 22:20:58
URL: http://JennyEliiassons.se
Postat av: Johanna

Härlig blogg:) Vilka otroliga tårtor du gör, riktiga konstverk verkligen.

När jag såg bilden på huset med istapparna i ett av de tidigare inläggen, såg vyn väldigt bekant ut. Sen förstod jag varför, jag har ju bott i samma hus som du:) Om du har tagit fotot från din lägenhet förstås:) Vilket sammanträffande!

2010-02-25 @ 19:31:47
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så du har bott i Jursla?! Själv är jag born and raised i Åby. Verkar som vi har mer saker gemensamt:) Har du gått på Hulta eller Haga kanske? Jag tycker att du verkar bekant också. Jag bodde iaf i huset 2005/2006, längst upp. Vilken fantastisk utsikt vi hade! Man såg ända bort till Bråviken och Kolmårdsskogarna.

2010-02-27 @ 13:30:01
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/
Postat av: Sandra (kusin vitamin)

Tack snälla för de fina doptårtorna du gjorde till Williams dop!

De blev MYCKET uppskattade kan jag säga!:-)

Återkommer i april (som senast) då det är dags för min sambo att fylla år;-)

Kram!

2010-02-27 @ 20:33:40
Postat av: Elin

Lilla gumman.. Va söt hon är.

Kram

2010-02-28 @ 19:51:13
URL: http://elingigja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Rund tårta
Diameter cm
Höjd cm


Små bitar bitar
Medium bitar bitar
Stora bitar bitar
Fyrkantig tårta
Längd cm
Bredd cm
Höjd cm


Små bitar bitar
Medium bitar bitar
Stora bitar bitar
Matbloggstoppen

RSS 2.0