Linda Runn
Om mig:
I norrköping bor denna tvåbarnsmamma som i augusti 2008 upptäckte den tidsödande sysselsättningen "Baka tårta" I den här bloggen kommer hon visa det som bakas och lite från vardagen som tvåbarnsmor och sambo.

Jobb

Den här veckan blir en lååång vecka.
Jag jobbar i stort sett heltid veckan ut.
Mina små tjejer var på dagis mellan 9-17.45 idag, stackarna, men de verkade inte lida utan hade haft det rikitgt kul enligt personalen.
Kändes bara så konstigt för mig då de vanligtvis bara går 15 timmar/vecka.
Men när jag väl får jobb är det bara att hoppa på.
Börjar 7.30 imorgon och har ca 30-40 minuters bilfärd så ska straxt gå och lägga mig.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Härligt med lite jobb, men förstår att det känns konstigt att lämna barnen på dagis så länge. Men de har säkert jätteroligt. :D

2009-09-30 @ 20:41:56
URL: http://enmynta.se
Postat av: My

Hej linda! nu har jag sutit och tittat igenom din fina blogg!! jätte fin och alla fina tårtor.. wow.. ;) jag funderade på är duktig på att göra en timmerbil? haha!! hör av mig! Kram My

2010-01-02 @ 11:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Rund tårta
Diameter cm
Höjd cm


Små bitar bitar
Medium bitar bitar
Stora bitar bitar
Fyrkantig tårta
Längd cm
Bredd cm
Höjd cm


Små bitar bitar
Medium bitar bitar
Stora bitar bitar
Matbloggstoppen

RSS 2.0